opisy wakcje



DzIś JeSt DlA MnIe DzIeń WeSoły Bo NiE MuSze Iś Do SzKoły !!!!!

`Nareszczcie wakacje, maj czerwec przeminoł, przede mną wyzwanie... `

zero smutku zero łez jest po prostu the best!!

UZYTKOWNIK TYMCZASOWO NA WAKACJACH ~

bo wakacje,wakacje są od tego :↵Aby bawić,się na całego.↵

uwielbiam lato, gdy slonce siweci i graja w pilke opaleni bruneci ;D;*

bo na plaży najlepiej się marzy

Wakacyjna pogoda, więc baw się jak DoDa!!!

WaKacJujE ;))) !

wakacje znowu są wakacje na pewno mam racje wakacje będą znów

I znowu przyszło lato, powiedz mi co ty na to?!



wakacje wakacje to zielony las kwitnace akacje i słoneczny blask

Zima odchodzi a lato przychodzi ;)

WaKaCjE jUż PaChNą AkAcJe :P:P:P

Wakacje-czas, w którym mamy szansę rzeczywiscie spełnić swoje marzenia

Wakacje, to lepsze niż hit w telewizji

Idę na plaże, na plaże, dupe usmaże, usmaże hihi^^

szum morza, we własach ten wiatr, a przy ustach moich są twe :*

Wakacje- Wakacje juz mijają...;**

Wakacje Znów Są Na Swiecie :)

MoDa JeSt BoGiEm, TaNiEc NaŁoGiEm, ChŁoPaK pOdStWoM,wAkAcJe ZaBaWą!!!!



20 - 23.06 nie ma mnie Ino foon i $m$

Wakacje sa juz ale to nie wszystko zakonczyła sie szkola xd...

odłorzyć piórnik kredki i książki czas na wakacje mam racje?? ;) ;**

WaKaCjE:);DxDD;));*.....to kocham

Jeszcze tylko po świadectwo,lanie i wakacje!!!!!!!

wakacje ale sensacja:***

nareście wyszłam z tego więzienia




holiday xD wkońcu ... ;)))

19 WaKaCjE...Heh

Niech wakację trwają tyle co Moda na Sukces ;P

" Wakacje sa po to Abbbyyyy se dychnać od BUDY "

,,Wakcje się zbliżają, a dzieci se latją!''

wakacje przyjdcie proszę was bo się ja nudze i pobawić się chcę.

Wakacje to czas przygody i imprezy, czemu więc przed kompem siedzisz?

znowu walenie setki kobiet

Wakacje tuż tuż, teletubisie żegnają sie już

Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły zapalily papierosy wyciagnely flaszki

Lato to dni najweselsze:
wakacje,wyjazdy,piosenki i wiersze




Wakacje w mieście- panie i panowie neony kolorowe prawie jak nad morzem; )

Wakacje się zaczęły już, prywatki, randki, pełny luz :)

Wakacje - od świtu, aż po drugi świt, przez dwa miesiące od dziś:P









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz